Tuesday, May 29, 2012

Sekapur Sireh




Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua. Kami Tarbus Studio And Photography merakam jutaan terima kasih kepada anda semua kerana sudi mengunjungi blog kami ini. Peranan kami adalah untuk merakam detik-detik indah anda semua tidak kira dimana jua anda berada dan apa jua bentuk keadan anda yang anda rasa ianya perlu dirakamkan dan akan dijadikan kenangan yang manis buat anda semua selamanya. 


Disini kami ada memberikan perkhidmatan PHOTOGRAFI dan VIDEOGRAFI. Kami akan merakamkan apa jua keadaan dan majlis yang anda adakan ( wedding, pertunangan, majlis hari jadi, hari keluarga, majlis sambutan rasmi di pejabat dan jabatan, dan apa juga keadaan). 


Anda juga boleh mengunjungi studio kami beralamat di NO135-1,JLN SP 1, TAMAN SEMABOK PERDANA,MELAKA. Dan anda juga boleh menghubungi kami di talian 
(016-6870320 : Wadi), (012-2597184 : Idrus),  (016-6260156 : Wada).  Anda boleh membuat temujanji awal dengan kami untuk melihat sampel dan juga berbincang dengan kami mengenai majlis yang anda akan adakan. 


Kami berbesar hati untuk memberikan perkhidmaan kami kepada anda. kami akan pastikan yang anda akan gembira dan akan memastikan detik-detik indah anda yg kami rakamkan akan menjadikan kenangan buat anda sehingga akhir hayat.......

No comments: